Gnälligt

Usch vilken jobbig dag. Den började iofs riktigt bra med shopping på IKEA och A6. På eftermiddagen sedan skulle jag hämta Hugo som hade varit på dop. Det var lite protesterar, han ville inte riktigt följa med, men det släppte så fort vi rullade ut från tomten. Sedan började jag må dåligt, mådde riktigt illa och hade ont i magen. Så när vi kom hem fixade jag bara kvällsmat till Hugo, jag hade inte fått i mig något alls, men Hugo åt bra iaf. När vi skulle gå och lägga oss, eller rättare sagt när jag skulle matta honom började problemen. Hugo började gråta och skrika och ville bara vara hos sin pappa. Det tog mig över 2 timmar att få honom att somnat. Han var ju inte ledsen hela den tiden, men så fort jag försökte få honom att lägga sig så kom det. Nu har vi gått och lagt oss båda två och han sover gott, vilket jag också snart kommer göra.