Min duktiga kille

Det gick jättebra första natten i nya sängen. Han sov där hela natten. Vaknade en gång bara när han inte hittade nappen, men den hittade inte jag heller så jag hämtade en ny istället och då somnade han om så gott så och vaknade först efter att jag duschat på morgonen idag.

Ikväll gick det dessutom mycket bättre vid nattningen. Han var iofs väldigt trött så det kan ju ha underlättat. Tror det tog ca 15 minuter efter att jag läst klart sagan tills han sov, i sin säng dessutom. Utan protester!

4 tankar på “Min duktiga kille

  1. Åh, heja. Det verkar ju alltid som att Hugo och A är i fas med att krångla vid läggningar och A har inte heller varti direkt lättlagd senaste veckorna. Suck. Men ikväll. Poff sa det bara så sov hon! Hurra!!

    Jaha, är det till helgen ni kommer upp? Kul! Vad har ni planerat att göra för skoj?

Lämna en kommentar